Owerlok i pełen profesjonalizm

Styczeń zdecydowanie nie był miesiącem pełnym w posty na blogu. Chociaż to nie znaczy, że nic się nie działo! 😉 Wręcz przeciwnie działo się tyle, że nie było czasu na dokumentowanie, wreszcie luty pozwolił mi trochę zrobić z tym porządki.

Zacznijmy od tego, że dzięki pieniążkom, które otrzymałam na imieniny i urodziny mogłam stać się dumną posiadaczką owerlocka!! 🙂 Marzyłam o nim od dawna, bo to dzięki niemu tak naprawdę uszyte rzeczy są profesjonalnie wykończone. Jest to model FN2 – 5D Arka Radom, jego produkcje skończono w 2007r., ma metalowe komponenty i podzespoły, więc będzie mi pewnie służył wieki, nie omieszkam wspomnieć, że udało mi się go kupić za całkiem przyjemną kwotę 🙂 to jego wartość dodana!!

Image

Image

No i wreszcie ścieg, jaki można nim uzyskać:

Image

 

Skomentuj

